S Design & Decor

Hétvégi kedvenc

2015. december 21. - sdd

A macis_logo_3.jpgkarácsonyi, nagy finishben akadt még egy szabad félórám, hogy egy már korábban, előre elkészített koszorú alapra valami kis dekort varázsoljak. Tudom, már megint, de a végeredmény láttán szerintem érthető, miért is lett kisebb fajta szerelem ez az ünnepi darab.

Már a tavaly karácsonyi készülődés alkalmával is, csillogó szemmel figyeltem azokat az ajtódíszeket, asztali dekorációkat, amelyek alapjai a már használaton kívüli, „a kutya sem hordaná” típusú sálak voltak.

Minden elismerésem azé, akinek a fejéből először kipattant, hogy a nyakmelegítő darabokat új funkcióban hasznosítsa.

Talán két éve, az egyik ismerősöm kötött nekem és a barátnőimnek egy-egy csősálat, s én töredelmesen bevallom, hogy a saját darabomat egyszer sem hordtam, mert olyan szoros lett, hogy nyakmerevítőnek is simán elment volna. A barátnőim is hasonló érzésekkel viseltettek a ruhadarab iránt, ezért aztán az egyikőjük elhozta nekem további használatra, hogy kezdjek én valamit a dologgal.

macis_kep1.jpg

Nagyjából két héttel ezelőtt aztán fogtam és újrakötöttem ezt a remekbe szabott, pontosabban kötött sálat. Szétvágtam, és rákötöttem kézzel a megfelelő méretű darabot a hungarocell karikára. Ez olyan jól sikerült, hogy már csak dekorálni kellett az első, sálas, koszorú csodámat.

A gyerekszoba ágy alatti tárolójában találtam rá erre a kis plüss figurára, amit még nagyon régen egy kedves barátom adott nekem ajándékba. A cuki, kis maci lány akkoriban egy fiú társsal is büszkélkedhetett, ami valószínűleg szintén ott lapul valahol a kacatok alján, de amikor ráleltem erre a barna, bundás leányzóra, már tudtam: EZ AZ!

macis_1_kicsi2.jpg

Fel is ragasztottam rögtön, s aztán jöhettek a karácsonyi mütyürök: a rénszarvas lassan állandó kellék a dekorálásban, amelynek Hajnalka barátnőm biztosan örül (igazi rénszarvas fun), a kis kék díszek pedig igazi ünnepi hangulatot kölcsönöztek a dolognak.

macis_2_kicsi.jpg

Egyszerűen imádom, de hát lehet nem „beleszerelmesedni” egy ilyen cuki darabba?!

A bejegyzés trackback címe:

https://sdesignanddecor.blog.hu/api/trackback/id/tr98188192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása